Morning

2009-02-04 @ 07:00:51
Natten till idag vaknade jag som vanligt vid 3-tiden.
Det var så varmt att jag var tvungen att öppna fönstret.
Jag vet inte varför jag svettas, kanske har kommit i klimakteriet...
Har väl aldrig hört någon som kommit i det vid min ålder,
men nån ska väl vara den första. Skämt å sido.
Sen skulle jag så gärna vilja bli av med min ångest,
men jag är så trött på allt vad läkare säger och orkar inte gå den vägen.
Varje morgon vaknar jag med ångest och det är skitjobbigt!
Tänk om man visste lite mer om hur kroppen fungerar ändå.
Man kanske skulle ha blivit läkare?
Nej, nu måste jag sätta lite fart. Ha en bra dag så hörs vi ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0