Ska man behöva operera brösten?

2009-02-17 @ 20:43:49
Jag tror jag blir tokig! Nu har jag snart provat alla bh:ar jag kan och inte finns det någon till mina små bröst!
Nu mår jag nog så illa över att jag har små bröst, men det vore ju väldigt kul om de kunde tillverka bh:n efter det oxå.
Det finns så fina AA kupor i junior storlekar, men va fan, jag har ju 80 runt ryggen!
Mina bröst var helt ok fram tills efter andra barnet, då ramlade de ner och är mer eller mindre bara små skinnbitar som hänger löst. Ush, vad deppigt! Inte för att jag skulle vilja ha så speciellt stora heller, men nog skulle det klä en snart 40 åring med lite byst! Jag lovar, när jag inte har någon bh på mig och bara en tröja så ser jag ut som min dotter (10 år), som inte har nånting. När jag pratar om mina små bröst tycker de flesta att jag är löjlig, men det är lätt för alla som har bröst att säga. Aldrig känner man sig kvinnlig eller sexig och hur fan gör man för att känna sig det?
Syrran, vänner, grannar och släktingar har opererat sig men jag är för rädd för det. Tänk om det inte skulle bli bra?!
Nej, om det ändå kunde komma nåt riktigt bra och smart för oss med små bröst! Du förstår vad de skulle tjäna pengar.
Någon som kan dela sina åsikter med mig?
Pust!

Men så här skulle jag heller inte vilja se ut...
Kossan.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0