En underbar kväll full av kärlek

2009-06-14 @ 15:33:28
Vi började med att gå ut och äta (chinamat) och det är så himla gott och prisvärt.
Sen tog vi en promenad till Flustret och satt och mös fram till alla andra började droppa in.
Det var en sån otroligt härlig känsla i hela kroppen hela kvällen, det kändes som vi träffats igår.
Jag kände mig som nykär och det till och med pirrade i kroppen och det tycker jag är så häftigt efter sex år.
Man hade väl en särkild insällning redan från början när vi gick ut och det gjorde denna känsla till verklighet.
Vi träffade massor av vännor vi kände och stannade kvar till 01, då gick vi och tog en nattmacka på Sub.
Det regnade hela kvällen så vi tog en taxi hem vid 02.
I dag har jag känt mig lite seg, men fortfarande som nykär.

Tack för de här underbara 6 åren, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0