Kris

2009-03-05 @ 07:11:32
Vad är egentligen en kris?

Många säger ju att man kommer i kriser i livet och särskilt vid 30 och 40.
Så jag bara undrar om det är där jag nu hamnat?
Ingenting känns bra och jag vet inte vad jag vill, känner mig grå, ful och tråkig.
Tittar på saker jag aldrig varit intresserad av tidigare, börjat sminka mig som jag nästan aldrig gjort.
Ja, vad ska man tro? Tagit bort en rynka har jag ju också hunnit med och skulle nu vilja göra en bröstförstoring.
Hur ska det här sluta och när?

Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

VERY NICE BLOG :)



Many hugs Delanie!!!

2009-03-06 @ 00:02:43
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0