Hur gör ni?

2009-11-12 @ 22:14:20
Enda sen jag kom till mina fosterföräldrar har vi firat julen med alla nära och kära och vi har varit många. Med åren har saker och ting förändrats , några har lämnat oss på olika sätt och sen min stora syster dog har inte julen varit alls sig lik. Förra året stod min systerdotter för traditionen och jag var inte där.  Jag vet inte varför, men det känns som om jag glider längre och längre bort från min fosterfamilj ju äldre jag blir. I år blir det som förra året, alla ska samlas hos min systerdotter och jag väljer att inte komma. När jag var barn var det lilla jag som alltid var i centrum, men sakta men säkert tappar jag en efter en. Vinsten är min lillasyster jag vunnit efter alla år, men vi har aldrig firat julen tillsammans vilket skulle vara mysigt. Julen har alltid varit så jobbig och jag har alltid mått dåligt när den väl är här. Nu har jag egna barn som jag måste tänka på och vill så gärna att de ska få lika fina jular som jag hade som barn.

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Jag har lagt ut en kod i min blogg, till en HEMLIG REA på Nelly.com! Passa på att handla där innan måndag (då rean blir almän för hela Sverige!) För att få koden gå in här: http://www.kyssars.se/2009/11/12/2180531-reaaaaaaaaaaaa/



Kramis!

2009-11-12 @ 22:18:51
URL: http://kyssars.se
Postat av: Berit

Laila. Julen är jobbig för många.Skapa en egen jul med din goa familj.Vår son Peter med fru har gjort så.HANS FRU KÄNNER LIKA SOM DU.KRAM

2009-11-13 @ 16:30:01
Postat av: Helle

Ja visst var dom mysiga, jularna i Marsta med hela släkten!!! Love U

2009-11-20 @ 23:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0