Nu är John blund snart framme

2009-11-22 @ 18:12:58
Å, vad trött jag är! Jag sitter nästan och sover trots att klockan bara är 18:07. Sedan min depression bröt ut har jag varit konstant trött och vill bara sova. I morgon är det måndag och detta blir en vecka som inte alls är sig lik. Jag ska först lämna Lucas på dagis och sen ska jag gå hem och sova igen. Nåt jag så länge drömt om att få göra... Sen tror jag att jag ska till Malin och vara med henne en stund på skolan. Det är något man aldrig tar sig tid för att göra annars och jag vet att hon skulle bli glad över det. En annan dag ska jag vara med Lucas på dagis så jag får se hur det går till där, vilket jag inte har en aning om. Så jag ska verkligen göra som doktorn sa åt mig att göra, bara ta det lugnt och bara göra sånt jag verkligen vill göra. Om jag kommer att palla med att vara hemma i tre veckor är jag tveksam till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0