En dikt från mitt hjärta

2010-04-24 @ 18:11:01

Livet har en olikhet hos oss alla, en del är starka och andra är svaga.
Några säger vad de tycker medans andra med sin tysthet lider.
Antingen har vi det med oss från födseln eller fått det genom en händelse i livet.
Det vi gör tror vi på men det kanske inte alltid är det bästa.
Min styrka har kommit från att ha blivit misshandlad, sexuellt utnyttjad, hatad och övergiven av mamma och nära på svält mig till döds.
Idag säger jag vad jag känner och tycker och det ska ingen få ta ifrån mig för det är det enda hopp jag har kvar.
Vem är vinnaren?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0