Lördag

2010-04-10 @ 09:19:54
Godmorgon!
Idag gick jag upp med tuppen... somnade tidigt igår kväll, på spikmattan. Det har nästan blivit ett måste att ligga på den, jag blir så avslappnad och sover så gott.

Sång
Vi hade en morgonpigg liten gosse som låg och sjöng för oss i sängen så det blev en härlig start på dagen. Han e vår lilla sångfågel och sjunger hela tiden. Han kanske ska bli artist när han blir stor "ler".
 
Tvätta!
Jag har missat ett antal tvättider den senaste tiden, men idag kom jag ihåg den! Gissa om det hade hunnit bli mycket? Har två barn som byter kläder stup i ett.
 
Middag
I går premiär grillade vi och det gav verkligen en smak av sommar. I kväll har vi planerat att gå på china och det ser jag framemot.

Motion
Jag hade ju önskat att det va lite finare väder för tanken var att jag skulle ta en promenad nu på morgonen, men jag tror jag skiter i det. För mig känns det så oerhört skönt att inte ha dessa tvångstankar över att ALLTID ut och gå. Har levt med det sedan 95 så det kan vara på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0