En bra fredag

2010-08-27 @ 19:52:29

Dagen började bra. När jag vaknade kände jag mig pigg och på bra humör. Lillen likaså så det gick skitbra att lämna på skolan. Dessutom var jag lat idag och tog cykeln. På fredagar vill jag alltid komma hem i tid så jag kan ta helg och idag hade jag dessutom en sån tur att Malin (stora syster) hämtade lillen på skolan. Jag hade bara till att åka till affären och handla ingedienser till tacos och sen direkt hem för att njuta av ett glas vin. Malin ville till min kära systerdotter så hon tog bussen dit. Det är så otroligt för när jag var i Malins ålder älskade jag att vara hos min syster (10 år äldre) och nu vill min dotter vara hos min systerdotter (11 år äldre). Min syster dog nämligen -96 och det är den största förlust jag varit med om. Det var hon som valde mig som fosterbarn till familjen Pettersson och hon fanns alltid för mig. Så när hon lämnade oss blev hennes dotter min syster och så alltid att vara. Vi kan säga allt till varann och vet precis var vi har varann. Så Malin ser henne som sin moster och så tycker jag att det kan få vara.  Har man ingen familj så får man skapa en....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0