Har beställt nytt snus

2010-01-04 @ 18:12:21
Både jag och min gubbe hittade ett snus som vi båda gillade, men som inte gick att få tag i sen. Då satte jag mig och leta på nätet och hittade en sida med just det snuset. Det är så himla smidigt, dels är det billigt och sen får man hem det på 2 dagar. Nu beställde jag en samling av det snuset med smakerna;

-Mango Cream
- Moonshine
- Sweet clove (kryddnejlika)
- Choklad Hallon

Det ska bli spännande med helt andra smaker än bara lakrits!

Snuset finns på Snus2

Kommentarer
Postat av: Billigaste snuset

Finns en hel del intressanta och nya goda snussmaker på Kungssnus sida med på www.snusfabriken.com Billigt och mycket bra.

2010-11-29 @ 03:27:27
URL: http://www.snusfabriken.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0