Min stora dag!

2010-01-28 @ 14:23:22
Jag kan inte fatta att jag fyller 40 år idag! Det känns inte alls som om det var längesen jag fyllde 30 och vad har jag gjort egentligen? Under dessa tio år har jag hunnit med en hel del, men bl.a två separationer, flyttat 3 ggr, träffat mannen i mitt liv, gift mig, fått ett barn till, träffat en massa nya vänner, köpt husvagn, gått upp några kilo, lärt mig en hel del nya saker. När man väl sätter sig ner och verkligen tänker efter så minns man inte så mycket på tio år, mer än sånt som är väldigt roligt eller hemskt. Jag har sagt så många gånger till mig själv att jag ska börja ett "nytt" liv, men har inte hittat vad för typ av liv. Jag tror man ska tänka mer på sig själv och vad man skulle vilja göra, vilket man allt för sällan gör. Det är jobbet och familjen som går i första hand, som är helt naturligt men jag önskar det fanns mer tid till att stanna upp och känna efter mer om vad man själv vill och hur man skulle vilja leva. Det är djupa saker det kan handla om, men sen min djupa depression har jag börjat tänka lite annorlunda. Livet ska vara givande och roligt och det är det bara man själv som kan se till att få. I kväll kommer de som vill på kaffe, själv kommer jag att unna mig vin och se till att få en trevlig kväll. I morgon ska vi till våra underbara vänner i Hofors och vara där hela helgen. Helt barnfira dessutom! Sen ska jag ladda för min fest och den ser jag verkligen fram emot.

Kommentarer
Postat av: Hellepelle

Grattis igen min underbara vän/kusin/yster

2010-01-28 @ 21:44:37
Postat av: Bosse

Ska du tänka ännu mer på dig själv än du gör menar du?

Nej. Du ska tänka mindre på dig, och mer på andra.

Grattis förresten!

2010-01-30 @ 09:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0