Skönhet

2010-06-22 @ 20:13:40
Idag skulle jag utnyttja mitt presentkort på Clinic Visage och tänkte då fylla på min rynka mellan ögonen (bekymmersrynka) med Restylane. Jag gjorde den första behandlingen i februari så det har hållt ganska länge ändå och när jag kom dit tyckte hon inte att jag skulle göra det än så jag väntar till i höst istället.




Däremot funderar jag på att göra en LPG massage, den ska tydligen vara helt underbar på alla sätt och vis. En arbetskamrat till mig har gått på en behandling på 12 ggr och tycker det har givit henne SÅ mycket av den. 

Behandlingen med CelluM6®:

  • Ökar blodcirkulationen

  • Ökar fettförbränningen

  • Ökar lymfdräneringen

  • Formar kroppens konturer

  • Reducerar celluliter

  • Balanserar och återställer kroppens normala funktioner






    Det jag sen skulle vilja göra är en Botox behandling, men jag vet inte om jag vågar då det är ett nervgift. Det är beprövat under många år och jag vet inte så mycket om det än, men jag ska fundera på det över sommaren.
    Är så less på att se mina hemska rynkor i pannan!


    Botox är ett väl beprövat och godkänt läkemedel. Det används med mycket positiva resultat vid behandling av rynkor och veck i pannan och i ögonområdet (kråksparkar), vid besvärande arm- och handsvettningar samt vid behandling av migrän.

    Om Botox:

    Botox är ett läkemedel som har använts i decennier vid neurologiska sjukdomar och ögonsjukdomar för behandling av lokala kramp- och muskel-spänningstillstånd. De senaste 10-15 åren har Botox använts för att ta bort ansiktsrynkor orsakade av muskelsammandragningar. Botox är världens mest använda metod för borttagning av rynkor och ger i det närmaste omedelbart resultat utan biverkningar.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0