Har inte gjort nånting idag

2010-11-14 @ 19:59:34

Idag har det varit en inne och slappardag precis hela dagen! Lucas har vaknat tidigt hela helgen så det har bara varit att gå upp, men sen har jag tagit chansen att lägga mig efter frukosten och det har varit helt underbart. Den här helgen har även varit helt olikt de andra på jättelänge, jag har lagt mig före 21:30 både fredag och lördag! Jag vet inte vad det beror på men jag misstänker att det är mörkret som gör att man blir så trött och det gör det ju inte bättre av att det regnar. Det bästa är att jag har känt mig totalt avslappnad och INTE pulat med nånting och idag har jag inte ens bäddat sängen, vilket i vanliga fall är ett måste! Kanske det vanliga livet börjar komma tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0