Känner mig så rastlös

2010-10-23 @ 11:02:20
Så här dagen efter en firmafest, lite ont i skallen och så... Var på firmafest på Sven Dufva igår och det var trevligt. Ska nog ta mig en promenad så jag kvicknar till, men skulle vilja åka nånstans och det går inte då vi inte har någon bil.Gubben e å  byter koppling så sen har vi bil! Det e lite skönt att bara vara hemma iofs, men lite rastlös blir jag dock. Jag skulle kunna tänka mig att färga håret igen, lite mer med rött. Men  det är inte så längesen jag gjorde det så jag bör egentligen vänta med det så jag inte tappar håret. Det är ju tur att barnen roar sig själva så jag kan sitta en stund för mig själv! Är inte riktigt på banan psykiskt, men jag jobbar på det. Det är så svårt att känna när det är på väg, helt plötsligt är jag bara där och då är det för sent. Mediciner hit å dit gör mig galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0