Rastlös

2010-10-15 @ 19:05:29
Då är det fredag och så fort vi hade ätit blev jag rastlös. Jag vill alltid göra nåt så direkt efter maten bytte jag gardiner i sovrummet och vardagsrummet. Nu sitter jag här och vet inte vad jag vill göra. Mina grabbar sitter och spelar tv spel och det hatar jag.Snart är de på väg till affären för att köpa lite snacks, men för mig kryper det i kroppen och jag skulle lätt kunna tänka mig att dansa av mig lite ikväll. Nu kommer min syster hit i morgon och i och med att vi ses så sällan tänkte jag försöka få med henne ner på stan på nån pub eller nåt. Så vem vet, det kanske är bäst att gå och lägga sig tidigt ikväll. Jag har ju börjat med Popavan och den påstår min läkare att jag ska sova bra av, men jag känner ingen skillnad mer än att jag blir lite dåsig i skallen och enligt fass så är det bara en rogivande medicin och ingen sömntablett. Jag är så trött på dessa mediciner och skulle kunna slänga skiten åt skogen! Nu kryper det ändå ut i fingerspetsarna på mig och vet inte vad jag ska till mig. Det som skulle kunna få mig att bli lugn just nu är nog ett bad, men jag har ingen lust med det. Jag får hålla mig vid datorn och skriva istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0