Livets värde

2011-11-27 @ 19:06:04
Jag har inte skrivit på länge och det har berott på att jag tillbringat hela förra veckan på sjukhuset tillsammans med min mamma som just fått beskedet om att ha 4 tumörer på hjärnan och en på lungan. När vi alla inom familjen suttit samlade med mamma inser vi hur mycket vi verkligen ska uppskatta att varje morgon få vakna och vara friska. Livet kan vända snabbt och det är när man ser sin mamma sjuk som man ska uppskatta det liv man har och det man fått. Det finns så mycket min mamma givit mig som jag aldrig kommer att kunna ge mina barn, men jag vill kunna ge mina barn det som jag aldrig fått.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh vad tråkigt för er, jag skickar positiva tankar och värmande kramar. ta hand om er!

Kram

Ullis

2011-11-29 @ 07:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0