Vad är tacksamhet!?

2011-09-16 @ 21:25:29
Jag har en son och en dotter och när de har växt ur sina kläder och jag vill ge bort de till någon som jag vet har ett barn som kan ta över dessa kläder förväntar jag mig att få någon som helst tacksamhet tillbaka. Inte det att jag är ute efter att få pengar, men jag har efter att ha givit bort så mycket ens knappt fått ett tack. Det är i och för sig inte bara barnkläder, det kan vara kläder som jag har ledsnat på eller vuxit ur eller heminredning som jag ledsnat på och jag har aldrig varit med om att någon visar någon som helst tacksamhet. Jag är ganska generös av mig och ger mer än gärna bort sånt jag inte längre använder eller kan/vill ha, men jag förväntar mig ändå att de människor som jag ger bort saker till ska visa att det uppskattas. Jag har några vänner som gör det men det är inte många. Så i fortsättningen känner jag att jag hellre lämnar bort saker till second hand eller nåt för då vet jag att det uppskattas, även om jag själv inte får veta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0