Uppblåst mage!!!

2012-11-14 @ 17:28:00
Jag mår verkligen så dåligt när jag har ballongmage. Vid varje tillfälle försöker jag komma fram till vad det är som gör att jag får det, men har ännu inte lyckats. Magen är så spänd och uppsvälld att jag inte kan ha något som sitter åt mot den. Igår fick jag ett pulver som ska blandas med vatten och som jag ska prova i några dagar, men just idag känns det som om jag skulle kunna äta vad som helst som fick bomben att släppa. Med min bakgrund är jag särskilt känslig och påverkar mig så otroligt mycket. Jag känner och klämmer, trycker och smeker hela tiden. Vad jag än gör så är det min ballongmage som tar över allt. Kort sagt så känner jag mig sjuk, hur konstigt det än kan låta. Men för mig sätter det sig psykiskt och det kommer jag att få leva med, så länge jag inte hittar något som hjälper mig med dessa besvär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0