Dagens

2012-10-01 @ 21:23:00
Har haft en bra dag, inget att klaga över! Gick till jobbet i regn, men det var ganska skönt med en rask promenad i friska luften. Hem och som vanligt direkt till spisen. Gubben tog cykeln ner på stan för att hämta sina nya glasögon och han sa, wow vilken känsla att kunna se så här bra. Jag har ju svårt att sätta mig in i hur jobbigt det måste vara att se dåligt i och med att jag själv inte har några som helst problem med synen.
 
Jag har betalat en vinst på tradera, skickat en såld auktion och postat ett brev till min biomamma. Igår satt jag och tänkte jättemycket på henne och trots att hon aldrig har funnits för mig så finns hon ändå i mina tankar. Jag vet inte hur jag skulle reagera om jag fick veta att hon var borta, förmodligen skulle skuldkänslan över att jag aldrig hör av mig komma. Men samtidigt vill ju inte hon ha med vare sig mig eller syrran att göra så jag borde inte känna så. Blod är tjockare än vatten sägs det, men i min och syrrans förhållande till mamma vet jag inte vad som är starkast. Hur som helst så har jag skickat ett brev, bara för att höra av mig. Hur hon vill göra med det är upp till henne för jag vill bara med brevet tala om att jag tänker på henne.
Slutligen har vi tittat på X Factor och det börjar bli spännande. Lilla Awa är ju för bra!
I kväll blir det tidigt sänggående, blev natten till idag väckt ett antal gånger av att gubben snarkade så i natt är det proppar i öronen som gäller!   

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken tur att det finns öronproppar. Sover själv jämt med öronproppar så min make snarkar. Så skönt att plugga in propparna djupt i öronen och verkligen stänga ute alla störande ljud. Fler borde verkligen testa öronproppar. Så skönt att få sova i tystnad. Man som sover så mycket bättre och djupare när man slipper bli störd. Ibland får jag dock lit ont i öronen av propparna. Har nu något tips på sköna öronproppar att sova med?

Svar: Hej Anna,Jag vet inte riktigt vad mina heter och var jag köpt dom, men de är av skum och är supersköna. De pressas först ihop och sen in i örat. Sen åker skummet ut och täcker hela öringången helt perfekt. Tror jag köpt dom på Jula, men är inte säker.
Ha en bra dag!
LaMari

2012-10-03 @ 19:08:42
Postat av: Anna

Tack för tipset om öronproppar. Nu har jag varit inne på jula och köpt några riktigt sköna öronproppar. Har sovit med den i några nätter nu utan att få det minsta ont i öronen. De dämpar otroligt bra. Blir verkligen helt tyst när jag har plugga i dem i öronen. Hur skönt som helst. Ska helt klart fortsätta med dessa underbara öronproppar.

2012-10-07 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0