Skinroller

2012-10-02 @ 19:47:00
Idag fick jag min skinroller :)
 
Blir till att testa den ikväll och förmodligen se ut som en prickigkorv i morgon.
Jag har ju fått bra resultat av Xlash och hoppas nu även på denna produkt.

 

Med hjälp av 540 små mikronålar av kirurgiskt stål så stimuleras både hudens kollagenproduktion och återskapandet av nya hudceller. Redan efter ett par behandlingar kommer du se din hud återfå sin spänst och lyster efter vidare behandling minskning av både rynkor och ärr. Vår hudroller är även ett perfekt verktyg för att motverka och förebygga bland annat bristningar.

 

FÖRE OCH EFTERBILDER

 

Det här resultatet vill jag se på mig!

 

Läs mer om skinroller här

IMG_3781


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0