Våga leva

2014-02-21 @ 15:47:35
Livet kan ge oss motgångar och det är dom som stärker oss även om vi inte kan känna det just då. Vi blir starka på olika sätt och får nya värderingar för varje motgång vi stöter på. Det finns ingenting som gör så ont som svek, men för varje gång byggs det på en inre styrka. Det finns många gånger i mitt liv jag legat med ångest och sett döden som den enda utvägen, men hur långt ner vi än är så kan vi ta oss upp igen. Ansvaret ligger på en själv. Mina motgångar har varit många och varierande och utan dom hade jag inte varit den jag är idag och än är dom inte slut. Nu ska jag våga leva och det kommer att kosta mig nya motgångar, men jag måste följa mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv gärna något!

Behöver du hjälp med din blogg? Letar du designer? - www.bloggdesign.nu
Trackback
RSS 2.0